Karalti_ semi öyle çok yorar canım bence beşiğine alıştırmayı dene veya yatakta seninle uykuya dalmasını benimkide 2 aylık beşikte uyumuyor bizimde ama yanına yatıyorum veya mama yerken veya ayağıma alıp 10 dakika sallıyorum hemen uyuyor yatırıyorum yanıma belli bi zaman sonra kucakta tartamayacaksın