Karalti_ alıştırma canm daha erken bıraktırabılırsın benmde 2 aylık 1 aya kadar oyle alıştırdım ynı ben kendım alıştırdım bırazda bırakmak ıstemedım. Ama sımdı tek basına uyuyor koltuga veya besıgıne koyuyorum youtubeden fön makınası sesı yada anne karnındakı sesı acıyorum bazende bebek sarkıları acıyorum uyuyyor kendı basına ve artık ılk benı uyutmaya basladı ben ondan önce uyuyyorum:) bı uyanıyorum oda uyumus oluyor