benimde aynı dert vardı bebeğim doğduğundan beri kendi kendime baş etmeye çalıştım 2 bucuk aya kadar getirebildim. Şu anda çok ciddi bir meme reddi yaşıyoruz. Profesyonel destek alıyorun şu an. 2-3 dk emen bebeğimi 10 dklara çıkardım şükür ve daha konforlu emiyoruz ağlamalarımız azaldı inşallah