Merhaba kızlar aşırı pompa kullanımından hiperlaktasyon olmuşum sütüm aşırı tazikli geliyor bebek memede boğuluyor gibi oluyor savaşıyor ve çıkarıyor memeyi öncesinde sağım yapıyorum makinayla da elle de yaklaşık 60-80 ml ama yine de tazik bitmiyor. Emzirme şekilleri bile denedim olmuyor. Bebek hep ön sütü içiyor içebildiği kadar o da hep şeker arka süte ulaşamadığından vücutta hep şeker birikiyor ve kolik bebek gibi gaz sancıları var. Memelerde blok yöntemi denedim süt azalsın diye ama bu sefer mastite doğru gibiyor çok stresli ve kötüyüm napıcam bilmiyorum lütfen deneyimli anneler bişey önerin bana. İki gün ada çayı bile içtim etki yok. Şimdi göğüs ucu silikonu kullanayım diyorum ama bilmiyorum