asafmom851_ bu şekilde ürkünç postlar acacaginiza evinizde deprem çantası hazırlamayı denediniz mi ? Ben de İzmir’de yaşıyorum evet,en sonki büyük depremi de yaşadık bizzat ama bizim ülke olarak en büyük eksiğimiz deprem cantamizin olmaması. Bilinçli olanların evlerinde vardır,ani deprem durumunda nasıl davranacağını bilirler mesela ama aslında herkes yapmalı bunu. Bu şekilde felaket tellallığı yapmak yerine “ deprem sırasında ne yapabiliriz ” diye düşünüp ona göre güvenli bölgeleri seçmek en iyisi diye düşünüyorum. Biz eşimle konuşuyoruz mesela arada,deprem anında ne yapicaz nasıl davranicaz diye. Tabiki o an Allah korusun umduğumuz gibi olmayadabilir biseyler ama “önce tedbir sonra tevekkül ”