asafmom851_ ne kadar dedikleri ciksada geleceği Allah’tan başkası bilemez siz duanızı edin Allah’a tevekkül edin. İnanın çok rahatlarsnz
Allahümme inni kunti minezzalimin.
Bu duayı okuyun aklınıza deprem geldiği zaman üç kez. Sonra bütün kötülüklerden Allah’a sığınırum deyin. Evet bu depremi engellemez ama sizin rahatlatır o depremden belki sizi korkusuzca çıkarır. Herşey Allah’tan geliyor öleceksek her an olebilirz o depremden kurtulmak nasipse hiç bişey bunu engelleyemez bunları düşünerek devam ederseniz hayatınıza bı nebze rahatlarsnz. Evet bunları söylüyorum bende depremden korkuyorum ama başka çarem yok evimiZ güya sağlam zeminde güvenilir deniyor ama yinede bilemeyiz ki gerçek nedir. Ayrıca tek katlı binalarda bile ölebiliyor insanlar yani buradan anlamalıyız ecel gelecekse kaçış yok. Rabbim bizi ve çocuklarımızı o zor anlardan korusun