ilenalemin merak etmeyin zamanla düzelecektir. eğer hemşireniz sorun olduğunu söylemiyorsa obezden şüphelenmiyorsa bebemizi kendi haline bırakın😅 bizde öyleydik şu an 5 ay 14 günlük 8 kiloyu geçti kilo alımı normale döndü. tüm kiloyu ilk4 ay içerisinde dolu dolu aldı her ay 1 kiloyu geçik alıyordu. şimdi kendi kendine düzeldi. hipp kullanıyorduk bizde.