ilenalemin belli bir aydan sonra kilo alımı duracak zaten ,en obez en iştahlı bebek bile ekgida döneminde zorluk yasiyor illaki üzerine bir de yürüme ,diş çıkarma olayları gekiyor kilo alımı tamamen duruyor ,maşallah bu arada ben de benimkine kilo alması için uğraşıyorum ama sadece ince uzun bir kız olarak devam ediyor ,ilk üç ay iyi kilo aldı bizimki de anne sütüyle 1 kilo aldı sonra 3 aydan sonra bir şey oldu 300 -400 gramda gidiyoruz