aykoz_ sağ olun size de geçmiş olsun. Annemin 2 sene önce ağustosta tanı almıştı. Tam 2 sene oldu. Tedavide ilk bir buçuk yıl çok güzeldi kemoterapi bile almadan akıllı ilaçla tümörler kayboldu. Ama sonra ilaca bağışıklık kazanmış tümörler harekete geçmiş dedi doktor. Son zamanlarda da annem çok güçten düştü bağışıklığı kötü. Kemik metastazı kontrol altına alınıyor ama işte geçmiyor aktif olmasa da kemiklerde hep mevcut oluyorlarmış. İyi düşün ek istiyorum ama çok zor dönemler geçirdik son zamanlardan çok yorgunum. Dua bekliyorum. Allahım tüm hastalarıma şifa versin.