Merhaba hanımlar. Annem ileri evre meme kanseri. Şuan kullandığı akıllı ilacın etkilerinden hastanede. Halsizliği var, iştahı da az ve ağrıları var. Lütfen dua eder misiniz Rabbimden şifa diliyorum. Dua ederseniz sevinirim. Allah ağrılarına şifa versin anacağıma şifa versin inşallah 🤲