Ashellinko
Kreşe gidiyordu büyük oğlum.
Okul çıkışına çocukların babaları geliyormuş bazen almaya veya sabahları bırakmaya. Bir gün bana “herkesin babası çocuğunu okuldan alıyor benimki hep işte” dedi. O an boğazım düğüm düğüm oldu, konuşamadım bile beş dakika falan. Baban gelince senide bırakır ve alır, yapar biliyorsun dedim çocuğa ama o görevden gelemeden okullar kapandı… Eşim duysa inanılmaz üzülür. En büyük korkusu çocuklarında keşke bırakan bir baba olmak. Büyüyünce çok gurur duyacaklar babalarıyla ama şuan anlamıyorlar maalesef.