helinsila
Nerede olduğunu bildiğim, güvende olduğunu bildiğim, istediğinde sesini duyabildiğim bir ay bana cennet :) Her ulaşamadığımda yaşadığım acabanın bir sonu yok. Oğlumun yaşadığı baba krizlerininde bir sonu yok. Bir ay gitse ve bir ay sonra sağ salim geleceğinden emin olsam şükrederim. Çünkü bir ay hiçbir şey gerçekten. Altı ay veya fazla süre nerede olduğunu bilmediğim, genelde güvende olmadığını bildiğim, zaman zaman ulaşamadığım, dönüşünde sağ gelip gelmeyeceğini bilemediğim görevlerinin bitimini bekliyorum.