Elonice [silindi] Aynen ayni sekilde sizin gibi dusunuyorum bugunde istedigi surece 18 aylik olana kadar emzirmeye karar verdim😂
sincapailesi [silindi] emzirmeyle yemeğin hiç bir ilişkisi yoktur, yemek isterse yer , memeden sütten çok duygu alıyor demişti pedagog 🥲 emzik tuttuğu halde kızım yine de emerek uyur 😍
[silindi] sirinpatates çok haklısınız öyle garip bir duyguki , bide sanki niye vermiyorsun gibi gözlerimin içine bakiyo ,inşallah zamanı geldiğinde zorlanmadan kendi bırakır 🌸🥹
[silindi] sariaydin haklısınız öyle yapıyım en iyisi hasta olursa zaten alerjik bir çocuk ilaç kullanamıyoruz oyilesmeside zorlaşır teşekkür ederim tavsiyeniz için 🌸
[silindi] ByAslan doğru söylüyorsunuz bnde devam etmeye karar verdim , inşallah istahida artar çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 🌸