Didem88 Selelay daha doğmadan aldim ben . Hastaneden geldiğimiz gibi kullanma başladık. Çok büyük kolaylık. İnş sizde memnun kalırsınız
Ezo5742 Deletedmom_15 niye memnun mu kalmadınız inşallah hiç gerek kalmaz böyle şeylere rahatlığı sende bulur
Gokbayes2018 Deletedmom_15 810 A iyi almıssınız hep 900 civarı. Bende gecen hafta prego aldım 800 e. Çok durmuyor ama bebek