HaticeAda cadılar ki ne cadılar yeni nesil bebekler işte, hep folik asitten oluyor bunlar 😄😄biraz fazla gelişiyor beyinleri☺️ Allah hayırlı uzun ömürler versin yavrulara sağlık sıhhat versin de önemli olan bu. Bu günler de geçer benim ilk kızım 7 buçuk yaşında o da çok huysuz bir bebekti.. günler hatta yıllar geçti.. mevsimler değişti.. amaaan hemen de duygusala bağlıyorum elimde değil 🤷♀️