giresun ben kolestazdan acil doğum yapmıştım ( gebelikte karaciğer hastalığo diyorlar ) benim değerlerim 1050 leri bulduğunda yavrumunda yükselmiş doğumunda 80 civarlarıydı benim dilim yandığı için bu konuda sürekli takip ettim şuan iyi ama ne zaman antibiyotik alsak hep yükseliyor 90 seviyelerine çıkmadı çok şükür ast değerimiz yükseliyor doktorum bana bol su ver bitkisel şeylerden uzak tut seninle aynı demişti çok geçmiş olsun