giresun merhaba geçen bizde ishal kusma ateş vardı karaciğer enzimleri yükselmiş 38 olması gerekirken 600 çıktı yatış verdiler damar yolu açıldı bebeğim bebek arabasında uyuyordu o sıra 9,5 aylık . Bebek arabasında uyurken damar yolundan serum takalım dediler taktılar bi ağlamaya başladı bebeğim canı yandı büyük ihtimalle ağlıyor diye kucağıma aldım bebeğim bi anda kaskatı kesilip nefesi gitti morardı hemşire hemen elimden alıp yoğun bakıma koştu doktorlar geldi sabaha kadar yoğun bakımda oksijen vermişler sabahta normal nöbet değil de katılma nöbeti gibi duruyor dediler . Siz ne durumdasnz. O gün bebeğimi kaybettim sandım hala çok korkuyorum.. evde 1 hafta antibiyotik tedavisi gördük bugün tekrardan kontrole gittik kan alındı alt 105 ast 118 çıkmış hoca aradı 1 ay sonra tekrar görelim eğer düşmemiş olursa ekstra tetkikler yaparız dedi moralim çok bozuk