K2C2 Papatya-eylul88 kesinlikle katılıyorum da işte ilçe küçük ve bir tane 2 yaş kreşi var onun dışında yok o da en erken 21-22 aylık alabiliriz dedi o yüzden 2-3 bakıcıya vereceğim sanırım