Bende Ankara’da bi devlet okulunda okul öncesi öğretmeniyim . Kızım 16 aylık olucak kreşe başlatacağım . Bakıcı olayı bana daha zor geldiği için zaten yarım gün beş saat çalışıyorum . Ama imkanınız yoksa tabi 24 aya çok kalmamış yakın çevrenizden biri de bakıcı olabilir