3kedili2bebekli kabız değil aslında şöyle anlatayim sert bı kakası yok ama ıkıniyor zorlanio bı buçuk iki aydır böyle diyebilirim kırkı bitti böyle oldu bazen üç dört günde bir yapar bazen iki gün bile yapmasa belli ağrı çeker ikinir bakarım bezinde minik kaka var ama minik yapamaz yapınca hafif pütürlü yani nasıl anlatayım puding yaptımizda puding kıvamı neyse o şekilde bende ara ara zeytinyağı veriom üç gün önce kendi kendine yaptı dün ıkıniyordu huysuz ağlıyordu mecbur çay kaşığı verdim dün gece yaptı bugün sabah yaptı akşam oldu akşam da bezini doldurdu muhtemelen yarın hiç yapmaz sonraki gün yine ikinir hatta bazen o gün yapmış olsa bile ıkıniyor gazı çıkıyor gaz değil biliom çünkü fındık kadr kaka çıkarıyor ağlıyor zorlanio derken yapio ama yapana kadr benim canım çıkıyor bu sekildeyiz eskiye göre iyi haftada bir yapiodu bir ara. Yediklerimdrn kaynaklı ise ben ne yesem düzelmem gibi bende sindirim bozuk yani kabız değilim ama bazen iki günde bir tuvalet ihtiyacım olur aynı sekilim oğlumda aynı