Cok şükür duzenli uyuyan bir bebege sahibim. hastalığı, dişi haricinde duzenli bir uyku sistemi var bebeğimin. fakat iki gündür bebege bir sey oldu, gece yerinden kalkıyor besiginde fır dönüyordu. eli kolu durmuyor, enerjiden yerinde duramiyo gibiydi. farklı ne yaptığımı düşündüm ve buldum,
o günün sabahinda iki buyuk fincan ve gun icerisinde 4 cay bardagi cay içmiştim.
normalde 1 bardak bile zor tüketen biriyim. Alakasi olabilir mi bilmiyorum ama dun hic cay icmedim, ve bebegim gece guzelce eskisi gibi uyudu çok şükür masallah diyelim.
yani belki siz de çayı kahveyi, çikolatayı, uyaricisi olan kafeinli seyleri fazla tuketiyorsunuzdur farkina varmadan..
bi akıllı ben degilim biliyorum ama yine de yazmak istedim belki faydası olur.. 😊