Hacoks Bende okudum o tarz yazıları,olabiliyormuş hepsi.Bugüne kadar kimse yaşamamış sadece biz yaşıyor da olabiliriz.Hepsi çok normal,çocukların hepsi birbirinden farklı.Öğrenme şekilleri ve süreçleri de farklı olucak.Benim oğlumda erkenden verdi sinyalleri ama bekledim havalar ısınsın falan diye.Bu zamana nasipmiş demekki.Sizde kendinizi hırpalamayın.Uçmayı öğrenemeyen kuş,yürümeyi öğrenemeyen insan yok,her şey düzelecek.Sadece zaman ve sabır 🙏🌸