uykusuzanne__ Bennededimki 2.3 litre su içiyorum bazen 4 litre de oluyor 2 kez besleniyorum akşamları 2.3 saat yürüş
Bennededimki Dedektifgadget kız deme öle hepsi göbekte birikmiş sanki, az gibi geliyor ama göbek gözde
Bennededimki aycskn demi yaaa. Bende haftada bir kere kaçamağa müsade edilmesi gerek ki içimizde stres olmasın 🥹😂 çok teşekkürler
aycskn Bennededimki diyetisyenin yanında çalışırken en çok duyduğum şeydi haftada bir tek öğün olarak kaçamak yapın ki vücut şaşırsın hep aynı düzende gittiği zaman alışırmış güzel keyifli bi kaçamak yapıverin gitsin😂😂
Udu Udu son sancili zaten bilsem bende taktirmazdım ama faydasi var mi var değer mi bu kadar acıya sanmam