Bennededimki Hedef 65 . Çok zayıf sevmıyorum kendımı nedense. 76 olmuşum pazartesi bir diyet çekeyim. Fikir olsun bu post en çok nelerden fayda gördünüz bu süreçte annişlerrr??🥹🫶🏻♥️
Feyzosumunannesi Bennededimki Şeker,ekmek abur cuburu hayatından çıkar akşam 6dan sonra bsey yeme porsiyonlari azalt oldu da bitti 😀
Umutveannesi Bennededimki akşam 6dan sonda çiğneme yapmamak, sadece sıvı şeyler tüketmek. 2 öğün beslenmek ve bolca su içmek. Akşam yemeğini olabildiğince hafif yemek
Hndsmom Tambuğday ekmeği, elma sirkeli su ve salata, tatlı isteğinde bitter çiko, günde 12 bardak su ve haftada 150 dk yürüyüş. Ben 77 den 65 e indim. Hedef 59 🩷
Bennededimki Dedektifgadget kız deme öle hepsi göbekte birikmiş sanki, az gibi geliyor ama göbek gözde
Dedektifgadget seda_akkl boyun kaç 160 im ben ama tüm kilom nerdeyse göbekte toplanmış birde iç bacak diyet yapmak istiyorum da halim yok
seda_akkl Dedektifgadget 165 benım bacagım ince omzum geniş bırde sezaryen gobegım var ☹️ bu aralar diyetteyim ıkı günde üç kılo gitti birde düşün 103 tüm 😂
Dedektifgadget seda_akkl benim aynı göbek en belirgin bölge 🙄😅 bende 107 ile doğuma gittim ama bu benim hamilelikte aldığım kilo değil canım 5 6 senedir bu kilodayım 70 kiloydum evlenince kilo aldım hamilelikte gebelik şekerim vardı diyet yaptim 98 ile hamile kalmıştım işte yine aynı duruyor bakalım
aycskn Bennededimki ananas çok güzel ödem attırıyor kendinizi aç bırakmadan diyet uygulayın ara öğünlerinizi mutlaka yiyin akşamdan suya kayısı atın sabah suyu içip kayısıyı yiyin sütlü kahvelerden uzak durun sade Türk kahvesi diyeti kendiniz destek almadan yapıyorsanız haftada bir tek öğün kaçamak yapın makarna pizza hamburger pasta ya da diyette tüketmediğiniz neyse artık canınızın çektiği bişey yiyin mutlaka
Bennededimki aycskn demi yaaa. Bende haftada bir kere kaçamağa müsade edilmesi gerek ki içimizde stres olmasın 🥹😂 çok teşekkürler