Bebegim3535 benim kızımda şu an 7 aylık parmağını 4 aylıktan beri emiyor ne zaman havalar ısındı eldivenleri çıkardım parmaklarını keşfetti ve emmeye başladı . Biberon ve emzik başlarda aldı sonra 1 aylıkken bıraktı bir daha almadı beni emiyor katı gıdaya geçtik zaten . Ben takmıyorum kendini sakinleştirsin bi yandan iyi oluyor ama ne zamana kadar sürer bakalım