Cigdem61 evet mama içmiyor. Almadığımız mama,biberon kalmadı. Hatta denemediğimiz yer. Gece,gündüz,evde,dışarıda bir türlü içmedi mama. Ama benim kızımda aynıydı. Oda içmedi mama. Biberon almadı,emzik almadı. Hatta kızım 6 aylıkken işe başlamıştım ama o hiç emmedi parmağını. Şimdi oğlum gündüz emmiyor hep ek gıda alıyor birtek gece emiyor oda her uyandığında çok kısa süre 1 dakika anca emiyordur. Ama bu parmak huyu beni çok üzüyor