aybarsinannsi evet konuşmuyordu ayına göre gerideydi baya.Yaşıtlarıyla oynar mı diye sormuştu sevdiği arkadaşı var mı diye sormuştu yok demiştim.İşine geldiği şeyleri yapar demiştim.Bay bay yapmayı biliyor ama herkese yapmaz demiştim canı istediği zaman gyapar demiştim.İşaret parmağını dışarda daha çok kullanır demiştim.Evdeyken benden bişey istemek için pek kullanmıyor ama dışarı da şken köpeği gösterecek kölek diye gösteriyor kuş mu kuş yada bişey gördü istedi o zaman gösterir.Buna bağlı olarak da orda da doktorla ilgilenmeyince atipik olabilir dendi daha öncede götürdüm nöroloji doktoruna götürdüm değil dedi.Taklit yeteneği çok iyi dedi.Doktor orda kızıma öpücük at bakayım bana dedi hani öpücük dedi sonra öpücük attı doktora.Bide onun baktığı her yer baktı.Steteskop ile muayene ederken sonra kızımda aldı aynılarını kendine bide doktora yaptı sonra dedi noröloji doktorumuz bu çocuk otizm olamaz dedi.Ama çok doktora gidince insanın kafası karışıyor.