fatmaa37demir Evet arkadaşlar bu sabah regl oldum hamile değilmişim 😀 yani üzülmedim de değil artık hamile olduğuma ikna olmuştum o kadar günün üstüne. Tam da dün test almıştım bu sabah yapmak için ama yapmama fırsat vermeden regl oldum. Sağlık olsun ❤
fatmaa37demir kuzeyinannesi06 ah evet en azından boşa gitmemiş oldu diyelim sağlık olsun 😅🤍 teşekkür ederim
Mrvsmt2502 fatmaa37demir inşallah önümüzdeki ay pozitifi görürsün sende canım benim 😘 hamileymişim dün kan verdim 1800 çıkmış