defnevedoruk ya aslında bende öyleyim ve kızım hep çok çok zor bir bebekti. Ama 2. Bebegi de istiyoruz şimdi olmasa da ilerde. Kendimi biliyorum ilerde rahata alışırsam büyük ihtimal 2. Bebek hiç olmayadabilir. Bi denedik şansımızı bakalım olursa çok iyi olur olmazsa da ilerde inşallah.