birkizannesi-35 4 aylık bebeğim var, gece 11-12 gibi yatıp sabah 10-11 gibi uyanıyor ama gece sabah 6ya kadar 1 ya da 2 kez uyanıyor emzirip uyutuyorum 6dan sonra 10-11e kadar 10 kere uyandığı için beşikten yanıma alıyorum yanımda o saatlere kadar uyuyor. Yanıma almasam uyumak istediği için ağlıyor ve memem ağzında olmadan assla uyumuyor. Biberon, emzik, sallama vs denedim ama ağzında mememle uyuyor bi de uykusu olmasa bile emdiği anda mememde uyuklamaya başlıyor. Başarabilirsem emzirirken uyumasını engelleyip mayıştırdıktan sonra beşiğine koyarak sallamadan uyumasını sağlayacağım ama ağlatmayacağım. Ağladığında alıp sakinleştirip tekrar mayıştığında yine beşiğine yatıracağım. Büyük ihtimalle 2-3 hafta zor uyur ben de uykusuz kalırım ama uyku saatini akşam 9-9.30 a çekip sabahta 6-7 gibi kalkmasını sağlayacağım ama memesiz uyumaya nasıl alıştırırım hiç bilmiyorum. Olur mu acaba başarabilir miyim, taktik verebilecek olan varsa sevinirim