flamingo24 aslında tam zıt durumlar yaşıyoruz demekki sizinle ☺️ sizin çocuğunuz sosyal hayatında hep ingilizce duyacağı ve kullanacağı için siz evde türkçe kullanıyorsunuz. Biz de tam tersini yapıp ingilizceye maruz bırakmaya çalışıyoruz. 0-3 yaş dil gelişiminde en kıymetli zamanlar, türkçeyi zaten babasından ve çevreden duyuyor diye ben ingilizce kullanıyorum bebeğime.
Okulda öğrenecek diyemiyoruz çünkü malum yıllarca ingilizce dersi görüp asla konuşamayan bir milletiz 🥲🌸