Cemremmmmm Deletedmom73 agumentin guclu ve yan etkileri yuksek bir ilac daha dusuk dozda bir atibiyotik veremezmi neyin var?
Deletedmom73 Cemremmmmm baya agır bi grip geciriyorum bikaç kez gittim doktora önerilerde bulundu ama gecmedi bu sefer vermem lazım kötülesmiş iice durumun dedi. Öksürmekten nefes alamaz oldum sesim kısıldı boğazım genzim dolu. Kulaklarm basım cok agrıyordu. 2 gündür kullanıyorum ilacı sükür bebegimde simdilik bi skıntı yok.
AryamH Deletedmom73 mecburdum kullandm ishal olmadi cok sukur kutunun sonuna dogru cok az oldu hemen gecti. Emzirme donemine de en uygun antibiyotikmis
Deletedmom73 AryamH aynen bende mecbur kaldım cnm. Sükür bizde de simdilik bi skıntı yok. İnşallah olmadan da atlatırız
Elifinannesi101019 Deletedmom73 ben kullandim ishalde olmadı mantarda sadece doktor dikkat et bogazinda gogsunde kabarciklar kizarikliklar olursa hemen birak demisti
Deletedmom73 Elifinannesi101019 tmm cnm sağol. Bende dikkat ediyorum simdilik bişeyi yok bakalım bebeğimin👍🏻
NurrC Deletedmom73 eczacı teknisyeniyim canım. augmentin emzirme döneminde kullanılabiliyor ama bütün antibiyotikler bağırsak florasını etkilediği için antibiyotik kullanılırken probiyotik kullanmak gerekir. Bebeğinde veya sende ishale sebep olabilir. Bebeğine zaten probiyotik kullanıyor olman lazım o zaman sorun olmaz 🌸
Deletedmom73 NurrC tsk ederim cnm bilgilendirmen için. Bebek için de probiyotik kullanmıyorum doktorum onun için ew yapımı yogurt yedirmem gerektiğini sölemişti ama 🤔
Ebru27 Bebeğimde sivilce gibi çıkıyordu yüzünde sonra geçti . Zaten bana bile dokunuyor ishal gibi oluyorum bebek de etkilenir tabi ama kullanılabilir diyor doktorlar . Hatta Doğum sonrası enfeksiyon için vermişti doktor
Deletedmom73 Ebru27 ya ewt cok kötü bile olsa doktorda vermez ama vicdanen rahat edemedim kullananlar var mı die danısmak istedim annelere, iyi ki de danısmısım rahatladım biraz 😌