paralelevrendemutlu Gizem111 Atlattım ama emin olun kolay olmadı. Merak etme geriye dönüp baktığında zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın. Ayaklandıkça kucakta durmuyorlar bol bol kucaklaa öp koklaa.
rodinssmom Ogemigelecek ben benim annem olmamı istemezdim o dönem gerçekten çok zor atlattım Allah şükür ikinciye ne yapacağım bakalım