Hayatlarimiz simdiye kadar hep “ben” uzerine kuruluyken, simdi “bebegim” oluyor. Bu alisilmasi zor vir surec. Bir daha, ben, olmayacakmis gibi hissediyor insan. Tamamen bize muhtac bir canli, simdiye kadar kendimizden hic bu kadar vermedigimiz bir surec yasiyoruz. Artik hicbir sey eskisi gibi olmayacak evet. Ama inanin daha guzeli olacak. Buyudukce rahatlayacak, alisacaksiniz. Zamanla en iyi arkadasiniz bile bebeginiz olacak. Sabir etmek gerek sadece. Kolayliklar dilerim. Guzel, saglikli gunleriniz icin simdiden iyi eglenceler 😇