eylulunannesiii38 Elmas16 biz sarılık değeri 19 da bir gece yatmıştık çok yüksek değerdi ama bir gecede düzelmişti, bence ihmal etmeyin sarılık tehlikeli 20 yi geçerse
Elmas16 eylulunannesiii38 tabiki ihmal etmem aklımdan çıkmıyor zaten doktordan geldiğimizden beri. Yarın gideceğiz tekrardan inşallah artmış olmaz da gerek kalmaz hiç yatışa
muno112 Elmas16 korkmayın fototerapiden bisey olmuyor cicek gibi bakıyorlar Rabbım sağlık sıhhat versin. Bizde uzamış sarilik vardı 3 4 ay sürdü kanda idrarda çıkmıyordu ama rengi simsiyahtı hiç geçmeyecek sanmıştım ana şimdi beyaz bi oğlum var
elfenrykr Arasko_momm merhabalar. Aynı durumu yaşıyoruz. 2 günlük bebegim fototerapi alıyor. Gerçekten çok zor bi süreç. Çıkınva tekrar yükselir mi. Sizin süreç nasıl işledi biraz daha bilgi verir misinz