Elmas16 merhaba bende de aynı şey oldu 5.gün kontrolünde sarılık 12 çıktı sonra 14.günde tekrar gittim doktora çok şükür 5e düşmüştü. Ben gün içinde sürekli bol pekmezli su içtim doktorun asistanı söyledi yani toplam bu sürede 1,5-2 kg pekmez tüketmişimdir sen düşün. Sarılıktan dolayı emmeye çok hali olmadıgı için hep sağdım ve 2 saatte bir sürekli besledim uyusa bile. Geceleri de hep uyandırdm besledm. Pekmezli su ve bol beslemeyle inşallah düzelir seninki de