Sblatc yani maşallah diyim benim oğlum o kadar hazırmış ki ilk günden oh be iyi ki başlamışım dedirtti bana. İlk gün 2 kere, ikinci güm 1 kere kaçırdı altına. Üçüncü günden sonra hiç kaçırmamaya başladı. Tabi üç buçuk ay oldu mesela bezi bırakalı hala bazı günler altına kaçırdığı oluyor fazla tutuyor ve bi yerden sonra yetişemiyor tuvalete ama genel anlamda kolay atlattık bu süreci çok şükür. İnşallah sizde kolaylıkla atlatırsınız kac aylık şu an