oglumubeklerken ben bunu gözlemledim, merdivenleri çok rahat inip çıkıyor anlatıldığı gibi, 29 aylık, 2-3 kelime cümleleri var onun dışında tüm derdini tek kelimelerle falan anlatabiliyor, tuvaleti de biliyor, tuvalet iletişimi uyguladık doğduğundan beri, 1 yaş civarından beri wc aparatına aşina. Ancak son zamanlarda bir türlü inadını ikna edemiyorum, arada bir oturmayı kabul ediyor bir şey yapmadan kalkıyor, kazalar illaki olcaktır ama bir iki başarılı denemeden sonra bezi tamamen çıkarmak istiyorum, bu arada aylardır beze bay bay dicez vs diye anlatıyorum bir yandan. Bana başka öneriniz ne olabilir şu süreçte ?