MinikPandam_ Erd_Zynp65 ben gece yatmadan ağzına döküyordum daha rahat uyuyordu. calpol de verebilirsin
Erd_Zynp65 lohusaserbeti Allah Allah ben yeni aldim kullandım gün içinde baya etki etti söyledikleri kadar var
lohusaserbeti Erd_Zynp65 yok valla geceleri hiç uyumuyor benim kızım saat başı kalkıyor gece uyumadan 2 kez verdim 2 saat arayla yine saat başı uyandı
Eymencvk Erd_Zynp65 karnfil zeytinyağ kullanmıştım oplumda bide günde 3 defa tedagil kızımda sürekli damakları kalınıyor çeşme gibi ağzı akıo 4 ay cok fazla rahatsızlık veririse sürmeye başlıycam
kaplann27 Benim bebeğim de yaklaşık 8 gündür saat başı uyanıyor doktora götürdük diş henüz yok dedi bi sıkıntısı da yok diş şişmeden ağrısı mı başladı acaba bu tetagil den kullansam bi faydası olur mu baya zorluyo çünkü 🫠