Erd_Zynp65 Kızım 8 aylik diş çıkarıyor gece agliyor 2 gecedir sabahlıyoruz doktorumuz tetagil önerdi aranızda kullanıp memnun kalan varmi arkadaşlar yazın lütfen
circus Erd_Zynp65 evet ben carpol veriyorum ağrısı ateşi hafiflesin diye bi tane de tetagil açıyorum hafifletiyor hem bitkisel bişi o
Zeyna0601 Erd_Zynp65 kullanıyorum memnunum hatta geçen dil ağrısı çektim hiçbir şey fayda etmedi ondan döktüm kendime abdhdhdj psikolojik mi bilmiyorum rahatlattı osanit diye bir marka da var hangisini tercih edersiniz
Esrakdr Bende kullandım çok memnun kaldım ilk dislerinde bayağı iyi geldi. Sonra kullanmayı bıraktım kendi kendine zorda olsa çıkarıyor şuan
aybars1234 Ben dentinox aldım doktor tavsiyesi üzerine ama ne fayda 🥹 6 aylık olduk diş sıkıntısı çok erken başladı ama ne şişme var ne diş var çok sancılı uyku da uyumuyor ne yapacam bilmiyorum 😒
Erd_Zynp65 lohusaserbeti Allah Allah ben yeni aldim kullandım gün içinde baya etki etti söyledikleri kadar var
Deletedmom_115 Erd_Zynp65 herkes övüyor ama bi tık pahalıydı 3 ay önce sordum 500₺ dediler, daha diş yok bizde doktor ne zaman önerirse o zaman alırım