bizdejantikizlardik simseklivekalpli Ay inşallah yaa. Telefonla aradık 10-15 gün sonra tekrar arayın çıkabilir dediler sizde arayın isterseniz
simseklivekalpli dogammerve evet bana da öyle dedi doktor. Hemşire de 3 ayı bulur dedi. Siz ne için verdiniz
dogammerve simseklivekalpli biz birde ilçeden ile gideceğiz acaba arasam bilgi verirler mi ki o kadar yolu boşuna gitmek istemem
simseklivekalpli dogammerve çocuk genetik test verdik laboratuvarla görüşmek istiyorum diyin onlar söylüyor. Bundan önce yine aynı hastane dış laboratuvara giden testi olmuştu kızımın, bu şekilde sordum bilgi vermişlerdi siz de deneyn
simseklivekalpli bizdejantikizlardik ağrısı da olur ama atesliyken hiç crp baktirdiniz mi enfeksiyon da yüksek olur fmfte. Arkadaşım fmf hastası oğluna genetik test yapıldı çıkmadı şükür.
dogammerve simseklivekalpli inşallah sağolun sizde de bir sorun çıkmaz inşallah güzel haberler alalım 🤲
bizdejantikizlardik simseklivekalpli Oluyor evet ama bir ilaç verdi doktoru atak geldiği zaman veriyoruz 2 saat içinde geçiyor.
simseklivekalpli pamukl Yigit_Yagiz_Moms E nabza baktım bugün tesadüfen. Böyle bir şey eklenmiş hastaneyi aradım laboratuvara bağlayamıyoruz diyor ama çıkmış mıdır sonuç yarına randevu alsam?
simseklivekalpli dogammerve yalancı erken ergenlik için endokrin sevk etmişti sonuç normal cikti 🤷🏻♀️