Momsnisan evet arkadaşım ben nerden bileyim bu kadar zor olacağını bilsem çift alırdım, valla 6ay 15gün oldu inşallah biraz daha dayanırsam 1yaşında boraktırmayı düşünüyorum sütü. Çok yoruldum artık oturduğum sağımlarda uyuyakalıyorum. Makina bi yana ben bi yana. Yıpratıcı bir süreç. Ödüm kopuyor ben sağarken uyancak diye. Bikaç defa sağımdan kalkıp ilgilendim sonra mastit oldum. Süt süt kanalını tıkamış.