Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 ay 10 günlük. Emziriyorum. Doğduğundan beri arada bir mama veya sağdığim sütü veriyorduk biberonla. Hic sorun yasamamıştık. Okullar açılınca işe başlayacağım ve 4 gündür biberonu almıyor. Ağzında çiğniyor gibi yapıp diliyle itekliyor ya da direk diliyle itiyor. Mamayla alakalı değil kaşıkla aldı mamayı. Biberonu itip kafasını göğsüme uzatıyor. Eşim vermeye çalıştı. Onda da almadi biberonla oynadı ya da ağladı. Ne yapabilirim bu konuda başına gelen var mı? İse başlayınca çok zor olacak.