Newmom74 mero_81 kafama gore devid 3 almistim doktor pedia d ye gecelim dedi. Devid3 gaz yapar dedi. Bide kan damlask için devletin verdigi veraferonu degil ocean önerdi. Zaten veraferon kakada kirmizi kirmizi seyler yapti
kubraselcuk mero_81 dr. Thamson markasını kullanıyoruz. Doktorumuz devletin verdiğini kullanmayın kesinlikle demişti.
Dejajavu madamlala doğumundan itibaren sağlık ocağın verdiği d vitaminini kullanıyorum . Ne zaman versem uykuya geçişimiz zor oluyor . Bir gün arayla verdim iki gün arayla hafta da bir denedim . Verdiğim gün uyku problemi ile karşılaşıyorum .
cikolataliekmek mero_81 Benim bebeğim de 35 haftalık doğmuştu bu yüzden doktorumuz prd 600 kullandırdı ilk 3 ay. 4. Ayda ocean 400 e geçtik
leylanisaa mero_81 devit 3 almıştık eczane ücretsiz veriyor. Ancak içersinde paraben olduğu için bir kere verdim oceana geçtik doktora söyledim markasını olur dedi
durdane80 cnsuuozzgen bende pedia d3 kullanıyorum bebeğiniz büyüdükçe damla sayısını arttırdınız mı yoksa başka mg olanına mı geçtiniz bebeklerim 3aylık
Hdemir1618 Diverso gaz problemi yaşayan olmuş duymuştum ama o bebekle alakalı sanırım biz hiç yaşamadık