Diverso Hdemir1618 aynen bizim doktorumuz da öyle söyledi. Ocean kullanıyorduk bırakmamızı istedi devit3 yazdı
Hdemir1618 Diverso gaz problemi yaşayan olmuş duymuştum ama o bebekle alakalı sanırım biz hiç yaşamadık
kafamdakifazlalik Hdemir1618 benim doktorum da devletin verdiği vitaminin ekstrs gaz yaptığını söyledi ki bu çok anne de bunu deneyimlemiş yazmıştı bize de doktorumuz ocean önerdi
hira27 Ben doğduğundan berı pedia d vitamin kullanıyorum ama herkes ocean kullanıyor bende ona gecicem