Noname21 bu tamamen kişiye bağlı bence ya, ben sınava çalışacağım için kreşe yazdırmadım artık 4 yaşındalar ve çok yoruluyorum, onlara da faydası olacağını düşündüğüm için yazdırdım canım.. sen akşamları yapabilirim diyorsan harika bir şey benim gibi beklemek zorunda kalmazsın, ben mümkün değil yapamam, akşamları hiç takatim kalmıyor çünkü 🥲🥲