Doruk20222 Seda6019 çalışmıştım canım bebekle fazla çalışamasak da 😊 p48 74 bu puanla ne yazabilirim iibf p3 de 79
Seda6019 Doruk20222 bende aynı şekilde çalıştım ama kötü yapmıştım puanda kötü p3 77 gelmiş benimde benim mühendislik hiçbirsey gelmez
sek_kahve Doruk20222 çalışmadan 66,8 almışım p3′e ihtiyacım vardı. En son 2017′de girmiştim o vakit de çalışmadan 66,8 almışım şuan çok şaşkınım bu kadar aynı olur yani 😅 neyse sonuç olarak inşallah daha iyisini yaparız gelecekte ❤️ Noname21
Doruk20222 sek_kahve aynısını yapmayı nasıl becerdin acaba 😂 uğraşsan denk gelmez canım benim puanlara bakar mısın ben ne yazabilirim atanabilir miyim
Seda6019 Doruk20222 beni Türkçe batırmış yüksek bekliyordum ben yoksa 12 yanlış çıkmış resmen şok oldum çok zor yani tercih yapılır da gelmez bence
sek_kahve Doruk20222 istikrar bizim işimiz diyormuşum 😜 ya ben hiç bilmiyorum ki neler var atanabilecek 😄 ama benim hedef kültür ve turizm bakanlığıydı, o 70′le alıyor
Birbahargunu Yıllar önce 2018 kpss de aynı heyecanla bekleyisim o ekrana korka korka bakışım geldi aklıma postu görünce :)ne güzel zamanlardi emek veren isteyen herkesin yolunu açsın Allah hakkınızda en güzelleri olsun 💞💐
cevizlikek22 Seda6019 benim de aşağı yukarı aynı Türkçeden hiç bu kadar beklemiyordum şaka gibi 🤐 türkçe netim iyi olsa bir şeyler olabilirdi 😶🌫️
sek_kahve Noname21 tarih bölümü mezunuyum canım, kültür ve turizm bakanlığında müzar’lığı düşünüyordum 🥰
sek_kahve Noname21 inşallah 😄 bu sene seviyemi merak ettiğim için girdim, artık rahatça çalışabilirim
sek_kahve Noname21 evet niyetim bu, çocukları kreşe yazdırdım bu sene, bomboş olucam, bu motivasyonla çalışmayı planlıyorum yapabilirim diye düşünüyorum hayırlısıyla