Doruk20222 amazontuba ay ben de geçe sene öyle olmuştum giremedim seneye girersin inşallah canım üzülme 🙏 bebeğinle vakit geçirmek daha kıymetli çünkü
sek_kahve Doruk20222 çalışmadan 66,8 almışım p3′e ihtiyacım vardı. En son 2017′de girmiştim o vakit de çalışmadan 66,8 almışım şuan çok şaşkınım bu kadar aynı olur yani 😅 neyse sonuç olarak inşallah daha iyisini yaparız gelecekte ❤️ Noname21
Doruk20222 sek_kahve hahhhah instagramda paylaşmışlar ya iyi çıkarsa cümle aleme ilan ederim zaten siz sormayın diye seninki de o hesap -
PamukPrensesannesii Doruk20222 Bilmem YKS de öyleydi ama bunun sistemini bilmiyorum. Bende ortaöğretime gireceğim de merak ettim 🥲