Doruk20222 Kpss güzelleri günaydın malum bugün sonuçlar açıklanıyor hazırlanan arkadaşlarım bu postun altında sonuçları tartışabiliriz hakkımızda hayırlı olsun.. 🥰
asrinhatasi Doruk20222 kendimi en kötüsüne hazırladım ama ondan kötü de gelirse yine yangınlar yine ben🚬🚬
Husnur Emeklerim boşa çıktı diyebilirim gerçekten gy gk biraz kötü geçti bide bebekle çalıştım çok zorlu bi süreç psikolojik olarak
asrinhatasi Doruk20222 hatırlamadığım soruları yanlış sayarak bir net oluşturdum. Hatırladıklarım da yanlış çıkarsa diye 😅
yasemin1812 Doruk20222 Yok kuzum başıma geleceği tahmin ediyorum 😃 Saati belli mi kaçta açıklanır acaba
Doruk20222 yasemin1812 hayırlısı canım yok saati belli değil maalesef heyecanlı heyecanlı beklemeye devam🥹
sek_kahve Doruk20222 hiç çalışmadan girdiğim için bir beklentim yok, fakat hangi konumda olduğumu görmek için heyecanlıyım. Allahım hayırlı kapılar açsın inşallah cümlemize
Doruk20222 amazontuba ay ben de geçe sene öyle olmuştum giremedim seneye girersin inşallah canım üzülme 🙏 bebeğinle vakit geçirmek daha kıymetli çünkü