kurtege nupel47 aynen ben de çok heyecanlıyım . Her şeyini aldım . ( ayakkabı , çanta , sülük gibi ) . İlk çocuğum ya hem çok stresliyim hem çok heyecanlı . Allah iyilerle karşılaştırsın evlatlarımızı 🙏
nupel47 kurtege bende herşeyı hazır kalbim küt küt atıyor anne olmak ne zor ya tutamıyorum kendimi gözlerim doluyor nasıl büyüdü okula başlayacak Dıyorum bir de dua ediyorum bende kazadan beladan korunmak için bir yandan da korku var arkadaşları nasıl davranacak anlaşacaklar mı kızım çok sessiz sakin
Dilaradeniz melosunannesi kendimi gördüm bir an 🥹 kızım üçüncü sınıf ama bire başladığı zaman ben de çok koşturmaca içindeydim iki oğlum daha var. Size kolaylıklar diliyorum ben atlattım. Gerçekten zor herseye yetişmek Allah yardımcınız olsun